Asystent sędziego
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Asystent sędziego |
---|---|
Miejsce pracy | Nakło nad Notecią ul. Sądowa 3 |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Nakło nad Notecią ul. Sądowa 3 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Na podstawie art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2019.52 t.j.) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:
- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- jest nieskazitelnego charakteru,
- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,
- ukończył 24 lata.
do zgłoszenia kandydat dołącza:
- klauzulę informacyjną dla osób biorących udział w procesie rekrutacji (tutaj),
- wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,
- własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej,
- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,
- oświadczenie kandydata, iż nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanieo przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe- (art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku Prawo o ustroju sądów powszechnych),
- oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (tutaj);
- aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
i osiągnięcia.
Zgłoszenie wraz z wymaganymi dokumentami z podaniem oznaczenia konkursu należy złożyć w terminie do dnia 29 lipca 2019 roku bezpośrednio w siedzibie Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią (pokój 109) albo przesłać pocztą na adres: Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią ul. Sądowa 3, 89 – 100 Nakło nad Notecią z podaniem sygnatury - decyduje data stempla pocztowego.
Konkurs składa się z trzech etapów:
- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu; kandydaci dopuszczeni do drugiego etapu konkursu zostaną powiadomieni poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie BIP Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu konkursu;
- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata;
- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.
Termin drugiego etapu konkursu wyznacza się na dzień 12 sierpnia 2019 roku godz. 10:00 sala 112 w budynku Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią.
Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do udziału w postępowaniu konkursowym będą mogły odebrać złożone dokumenty w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku konkursu. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Prezes Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią
/-/ Bartosz Łapiński